Monday, December 6, 2010

Hari-hari yang sama.

Malam ni aku menangis lagi sebab kau. aku cepat tersentuh dengan kau. kenapa perlu begitu ? siapa dia dalam hidup aku ? bukan dia dah pergi jauh meningalkan aku ke ? buat apa terburu-buru menanti kau. buat ape perlu berhubung dengan kau lagi. ape ada pada aku ? kau cari aku lagi ? aku cari kau lagi ? perlu rindu ? perlu sayang dia lagi ? kau jahat arin. kau paksa dia. kau kongkong dia. kau tak jaga hati dia. kau tinggalkan dia. kau marah dia. tak boleh macam tu. dia perempuan. kau laki. kau penting kan diri. kau biar dia sedih sorang-sorang. dia perlu teman. tapi boleh sekarang ? dah terlambat. kau lambat. dia dah pergi. jaoh dan kau tak perlu cari dia. dia tak perlukn kau lagi. kau jaga family kau lagi bagus rin. diorang masa depan kau. diorang tolong kau waktu kau susah. ingat tuhan rin. solat jangan lupa. mintak dari tuhan. ingat pelajaran. jangan seronok menikmati dunia,akhirat menanti kau buat selamanya.

No comments:

Post a Comment