Wednesday, December 29, 2010

nothing

saya tidak gembira dengan keadaan saya sekarang. sangat sunyi,sangat kosong. tiada apa yang lebih bermakna lagi sekarang. saya perlukan dia dan dia tidak perlukan saya. saya menunggu dia seharian dan dia tidak merasakan begitu. saya terpinggir. tidak lagi dinanti,tidak lagi disebut sebut oleh dia.

Ada jalan lain ? sudah puas mencari dah mencuba tetapi tetap gagal. Semuanya seperti sudah ditetapkan dan peluang adalah sifar. jika tiada aku pon tidak bermakna lagi bagi dia. aku hilang seribu tahun pon tidak mengapa. siapa lah aku. aku tiada kesan lagi bagi dia. mungkin dia merahsia sesuatu? mungkin dia perlukan aku? siapa tahu? tapi mungkin tidak. keadaan dah menunjukkan kau perlu berundur dari hidup dia arin. tapi tidak sama sekali ! perjuangan masih panjang. hati perlu lagi kuat,jiwa perlu lagi di kawal. ada hari untuk kau tetapi bukan sekarang arin. kau perlu bersabar. yeahhhhhhh !


No comments:

Post a Comment