Sunday, November 28, 2010

Badan sakit.

ouchhhhhhhhhhh ! so sick. badan sangat sakit. tu lah semalam ngade ngade sangat nak g gig. kan dah sakit. padan muke kau arin, hahaha. tapi semalam paling best sbb ada breakin chain. korang mmg terbaik. sayang korang, hehhe. ok nak cite cikit pasal obses aku terhadap gig nie. semenjak dari abis SPM aku dah start suka kat gig. mula ngn indie sampailah ke last genre aku suke. hardcore. iye,hardcore lah last genre yang aku minat. aku tak tau nape tapi bile sebuah band live perform depan aku dengan bunyi alunan gitar,aku rasekan suatu kekuatan dari diri aku. tapi yang bestnye time time band tengah perform pon aku boleh emo sekejap sbb kadang kadang aku flashback pasal kehidupan aku then aku lepaskan lah kat gig tu. Sekarang ni gig pon dah makin kurang sambutan. kalau ada gig pon yang datang tu cume bape orang je boleh dikira. aku respect sangat kat band yang sanggup jaoh jaoh datang semata mata nak perfom walaupon diorang langsung tak dapat bayaran. okayy sampai sini je la untuk entri kali ini. berjumpa lagi di lain post. byebye <3

No comments:

Post a Comment