Monday, November 15, 2010

Pertemuan pertama


Aku masih ingat lagi pertemuan pertama kita dahulu,dah pada masu itulah kali pertama aku memandang kau betul betul dihadapan aku. aku sangat teruja dengan pertemuan pertama kita itu. kau datang padaku dengan senyuman. Hatiku mula melonjak sepangjang pertemuan itu,kau bagaikan milikku hingga ke akhir waktu. aku masih ingat lagi kali untuk kali pertamanya aku memegang tangan kau dan kau kata kan padaku yang hati kau mula berdebar. aku lepaskan gengaman ku agar kau selesa.  tapi itu semua hanya lah tinggal kenangan. tiada lagi tempat untuk aku mengadu,tiada lagi tempat aku bermanja,tiada lagi tempat aku mengisi masa sunyiku. kini siapa lah aku pada diri kau. kau tak lagi perlukan aku. aku bukan lagi tempat kau menagih kasih. ketika aku mengingatkan kembali kisah-kisah silam kita bersama,adakah kau turut memikirkannya ?

No comments:

Post a Comment