Monday, November 15, 2010

Take me


I need someone,please come to me and say that u can take me for the new life.
saya tahu akan ada orang yang mampu untuk membahagiakan aku semula. yeahh ! that' rite arin. awak tak perlu terhegeh-hegeh kat perempuan yang sememangnya tak suka kan awak. masih ramai lagi perempuan diluar sana yang mempu membahagiakan awak arin. tapi awak kena ingat kalau awak dapat peluang sekali lagi,awak jangan persiakannya. lakukan yang terbaik dan janji pada diri yang perempuan itu adalah yang terakhir untuk kau. penuhi masa-masa kau dengan orang yang kita sayang. hargai lah dia dan terima lah dia seadanya. belajarlah dari kesilapan lalu dan jangan sesekali untuk melakukannya kembali. Tapi sape perempuan tu ? Berapa lama saye perlu tunggu ? perlu saya nak cari ? ohhh no mann ! sekarang bukannye mase nak bercinta-cinta ni arin. habiskan belajar dulu. ni pointer pon cukup cukup makan je ade hati lagi nak bercinta? it's enough arin. tak puas ke dengan nikmat dunia sume ni? masih banyak lagi benda yang kau perlu selesaikan. uruskan dulu kehidupan kau baru lah pikir pasal cinta. ok saya dah faham. Thanks.

2 comments:

  1. jarak,
    satu ujian dalam hubungan
    takdir,
    satu kejadian
    yang dah berlaku, sedang dan akan berlaku
    dugaan,
    tak pernah penat datang
    dalam kehidupan.

    tabahlah arin dan terus kuat
    aku tahu kau kuat.
    -na'dz

    ReplyDelete