Monday, November 15, 2010

Perlu ke ?


perkataan yang pernah datangnya dari kau dan aku akui aku sangat kecewa dengan kenyataan itu. apa lagi yang mesti aku buat untuk mendapatkan kau kembali ? boleh tak kau senaraikannya semua supaya senang aku untuk lakukannya. dah banyak benda aku buat dan sumenye ternyata kau tak terima. dan sakit hati yang aku dapat setiap kali aku muncul untuk bersama kau. inikah balasan yang "wajib" aku terima agar hati kau puas? sampai bile kau nak puas? awak,saya dah penat dan saya dah tak mampu tunggu. boleh tak awak datang kat saya dan awak cakap awak terima saya kembali? Tapi itu tak mampu berlaku kerana sikap kau. kita sama-sama pernah melakukan kesilapan dan aku tahu aku pernah sakitkan hati kau dan sekarang giliran kau pula untuk menghukum aku. ok sekarang aku dah dapat balasannya. so ape lagi ? Think about that sayang.

No comments:

Post a Comment