Thursday, November 25, 2010

im not "stump"

Kehadiran aku disetiap harimu amat menyeksakan kau. aku bagaikan seorang manusia yang tak punyai apa. aku sedar diri aku tidak sempurna. au tahu aku tidak seperti lelaki yang kau idamkan tapi kau perlu tahu aku punyai hati yang ikhlas. Apa kesan aku terhadap kau wahai perempuan ? ikhlas kah kau melayan aku ? adakah kau sengaja melontarkan lakonan selama ini ? salahkah aku menemani kau ? aku perlukan kau tetapi kau mengendahkannya. Ingati lah setiap kataku dan itu adalah benar. berubahlah wahai "perempuan". aku sudah penat untuk melayan setiap alasan kau. aku tahu itu semua dusta. tapi demi kau aku percaya. aku bukan bodoh,aku menghormati kau. sampai bila kau perlu begini ? sedarlah wahai "perempuan",


*perempuan = someone 

No comments:

Post a Comment