Monday, November 15, 2010

Macam dulu


Aku memohon padaMU tuhan,kembalikan lah masa-masa silam ketika aku bersamanya. aku rindukan saat-saat kita duduk bersama,berbicara soal kita,bergurau bersama,bercerita bersama,berjalan bersama-sama,menonton wayang,bergambar bersama-sama.aku rindukan sentuhan mu sayang. aku masih nak kau hangatkan tangan aku,aku masih nak kau membelai aku,aku perlukan semua itu. tolong fahami jiwa aku sayang,jangan kau seksa aku sebegini. hatiku sangat hancur sekarang. berhentilah dari menunding sesama kita sayang. kita masih punyai masa untuk kembali semula. kita masih ada peluang untuk bahagia semula. kita masih mampu untuk menyayagi kembali. kita masih sempat untuk memulakannya sayang. kita masih belum terlambat. dan jika perkara ini berlaku kembali,aku berjanji akan menjadi seorang yang baru. seorang yang mampu menemani kau sepanjang masa,sentiasa mendengar cerita kau dan kita mampu untuk membina kehidupan yang baru.

No comments:

Post a Comment