Tuesday, November 16, 2010

Rindu !


ohhhhh tidakkkk ! rindunya sama handphone yang hilang tu !! dah bukan rezeki aku nak pakai handphone tu lame lame kan. aku pon rasa kecewa plus sedih sebab baru je pakai handphone tu 3 minggu pastu hilang. kemana lah agaknya handphone aku tu lari kann. hmmmmmm.

Bertambah sedih aku bila jalan jalan then terjumpa model nokia tu lagi kat kedai. warna feveret aku pulak . hishhh ! rasa nak pecahkan pastu bawak lari je rasenya handphone kat kedai tu kan. hahah. so pasni aku kena la berhati-hati dengan barang-barang aku sume. kang takot barang yang lagi berharga milik aku pulak yang hilang kan. rasanya kalau lappy kesayangan aku ni hilang rasa mau bunuh diri aku kot. hahaha. arinn ! mane boleh bunuh diri ! tak baek. dosa taw taw. hahaha. ok sekarang kena kumpul duit balek la nak bali handphone lagi lah. hishhhh pokai aku camni la . chittttt !


1 comment:

  1. Aduhhh, ape lahanett kau bebel yang bukan bukan kat blog kau ni pasal handphone. Ahhhh. ishhh, kau jangan terpengaruh dengan duniawi macam amal. Hahah. Mampos kau lah mal. Stay True Arin. Be Yourself.

    Ini comment aku untuk keseluruhan cite dalam blog kau ni, walaupun aku tak baca semua, aku dapat bertahan baca sampai cerita yang kedua kau je. Hahaha. Kau suruh lah sape sape yang fanatic kat kau baca benda ni sume ea la'anat. Hahah

    ReplyDelete